Borůvková sezóna

01.08.2021

Máme tu konec července, polovina prázdnin za námi a s tím i několik dalších zajímavostí, o kterých bych se rád podělil tady na blogu.

Jsou prázdniny, lidé cestují na dovolené a to se projevuje menším odlivem zájemců o produkty. Tím spíš mám čas vymýšlet nové věci, zkoušet nové produkty a nové příchutě a připravovat se na poprázdninovou sezónu, kdy se zase vše pomalu rozjede a jak se začnou blížit Vánoce, poptávka se zvýší a nemohu riskovat, že se bude opakovat fiasko z loňska, kdy jsem neměl dostatek rýmovníku. Toho bude letos opravdu hromada, takže není třeba se obávat.

Vzhledem ke stálému rozšiřování domácí zahrádky jsem se rozhodl, že vytvořím nový oddíl pro zakořeňování nových sazeniček, čímž pro ně záskám více místa a mohu je nyní nabízet zcela zdarma. Nemá cenu je za poplatek dávat do kelímku se zeminou, když si je stejně každý přesadí do svého květináče. Sazeničky ale nechci posílat, takže je předávám osobně tady v okolí. Nyní tedy rýmovník může mít opravdu každý. A pokud není květináč, tak mohu také dodat.

Borůvková sezóna je v plném proudu. V lese se to jen modrá a každý si může přijít nasbírat. Borůvkové sirupy jsou mnohem lahodnější, když je vyrábím z čerstvých borůvek. O tom by mohli spokojení zákazníci vyprávět. Nicméně je také celkem vysoká poptávka po samotných borůvkách, takže jsem se rozhodl nasbírané přebytky také nabídnout. Po nich se zaprášilo tak rychle, že jsem ani nestihl vytvořit položku zde na eshopu. Borůvkové knedlíky, borůvkový koláč, samotné borůvky s cukrem a nebo borůvkový sirup. Mé nejoblíbenější varianty, po kterých slintám už jen když píšu tyto řádky.

Projekt na Startovači je totální propadák a zájjem je nulový. Samozřejmě je to dáno tím, že to celé bylo bez jakékoliv propagace. Nemám ani kladné, ani záporné ohlasy. Bohužel, na těchto platformách mají šanci úplně jiné projekty a investoři mají trochu odlišné investiční zájmy. Nedá se nic dělat, za pokus to stálo. Projekt ale stejně nepustím, protože mne to stále baví a stejně uvažuji o koupi profi prémiového balíčku, abych se dostal i do vyhledávačů se zbožím a mohl tak i to své posílat do větších dálek.

Je to ostuda, ale stále jsem se nedostal k roznosu všech letáčků, kterých mám ještě pár desítek u sebe. Myslím, že teď o prázdninách to nemá moc cenu. Vrhnu se na to od září, až bude po prázdninách.

Opět jsem si trochu pohrál s grafikou eshopu, trochu upravil hlavní stránku, kde jsem odebral úvodní slogan, který mi tam začal překážet, Raději, když návštěvník hned uvidí úvodní slovo a pod tím nabídku. Přijde mi to přehlednější.